Svedig workout

Hvis du mangler inspiration til din træning, så kan jeg kun anbefale dig at prøve den træning af, som Camp 1 & 2 blev udsat for idag. Du skal helst have en træningsbuddy, da der er makkerøvelser. Har du ikke det, kan den sagtens gennemføres alligevel… der troede du lige, at du havde en undskyldning for at droppe det, hva’ ? – glem det mulle 😉

Programmet kommet her:

Opvarmning: 5 min. løb + 5 min. led-/mobilitetsopvarmning (skulder, knæ, ankler mv.)

5 sæt (runder)

A1) Back squat (5-6 rep.) – HUSK fokus på teknik !
A2) Pullup (5 rep.)
A3) Pause (60-90 sek.)

____

You-Go-I-Go (2 & 2 sammen) – AMRAP 10 min.

Makker 1:

B1) 10 x KB* one-arm lunges (lav 5 lunges og skift KB over til modsatte arm)
B2) 10 x Slamball

Makker 2:

Ligger i planke imens M1 laver øvelse B1 + B2.

—> Byt herefter, så I på skift kører B1/B2 – nå flest mulige runder på 10 min.
OBS – hvis du ikke har en makker, ligger du i planke 1-1,5 min. og gentager herefter B1/B2.

____

AMRAP** 8 min. – start med 2 rep. af alle øvelser og øg m. 2 rep. hver runde (2, 4, 6, 8, osv…)

C1) KB Swings (fokus på at hoften laver arbejdet og ikke dine arme)
C2) Power lunges eller jump squat
C3) Atomic sit-ups

Nå så mange runder som muligt på 8 min.
Rekorden blev 18 reps. i dag – kan du slå den? 😉

* KB = Kettlebell
**AMRAP = As many rounds as possible

 

Gi’ den gas og fortæl mig hvad du/I synes – GO GO GO 🙂